تماس رایگان تحت وب
Telegram
مبلغ جمع آوری برای خیریه

قوانین سرویس دهی درگاه پایاپال


این توافقنامه محتوای سیاست های فعلی شرکت تجارت الکترونیک زرین نگاه با شماره ثبت 3189 بوده و برای هر یک از خدمات قابل دسترس سایت اعمال می شود. این توافقنامه توسط و مابین شرکت تجارت الکترونیک زرین نگاه که در این توافقنامه “پایاپال” نامیده می شود از یک طرف و شما (وکیل ، نماینده ، وارث و جانشین شما نیز در این قرارداد پذیرنده خطاب می شود) که در این توافقنامه “ پذیرنده ” نامیده می شوید از طرف دیگر، تنظیم شده است.
این توافقنامه شرایط و مقررات استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی پایاپال را تعیین نموده و تعهدات پایاپال به پذیرنده و بالعکس تعهدات پذیرنده به پایاپال را در رابطه با خدمات مورد استفاده توسط پذیرنده، تشریح می کند.
این توافقنامه، تشکیل دهنده توافقنامه ای کامل و اختصاصی بین پذیرنده و پایاپال می باشد که در رابطه با چگونگی نحوه استفاده از خدمات بوده و همچنین تکمیل کننده تمامی پیشنهادات و توافقات و ارتباطات قبلی می باشد.
کلیه پذیرندگان حقوقی و حقیقی پایاپال موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده می باشند و استفاده از سرویس های این مجموعه به منزله قبول قوانین ذیل می باشد.

قوانین کلی :
پایاپال تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین جرائم رایانه‌ای کشور می باشد ، بالطبع خدمات رسانی پایاپال نیز تنها به پذیرندگانی می باشد که قوانین کشور را رعایت کنند.
پایاپال هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوا و محصولات ارائه شده در سایت پذیرنده ندارد. تحقیق در مورد محصولات خریداری شده برعهده پرداخت کننده بوده و تمامی مسئولیت خدمات ، کالا ها و ... برعهده پذیرنده می باشد.
وبسایت پذیرندگانی که از خدمات پایاپال استفاده می‌کنند، دارای سیاست امنیت اطلاعات و قوانین خاص خود می‌باشند. پایاپال از کاربران خود می‌ خواهد قبل از هرگونه خرید از این وب‌ سایت‌ها قوانین و سیاست امنیت اطلاعات آن‌ها را مطالعه نموده و سپس نسبت به خرید اقدام کنند. چرا که در صورت سوء استفاده‌های احتمالی، مسئولیتی بر عهده ما نیست.
پایاپال آدرس ایمیل و شماره همراه پذیرنده را به صورت سیستمی و اطلاعات هویتی پذیرنده را مطابق با مدارکی که ارسال میکند، مورد بررسی قرار می دهد. در صورتی که اطلاعات و مدارک ارسالی پذیرنده صحیح بوده و با یکدیگر مطابقت داشته باشند، حساب کاربری او تایید و فعال میگردد و در غیر اینصورت غیر فعال می شود. لازم به ذکر است که تا زمانی که پایاپال ، اطلاعات و حساب کاربری پذیرنده را فعال نکند، به هیچ عنوان امکان تسویه حساب برای پذیرنده وجود نخواهد داشت.

عدم ارائه خدمات به پذیرندگان متخلف :
استفاده از خدمات پایاپال در سايت هايی که دارای مضامين غیر قانونی، مضر، تهدید کننده، توهین آمیز، زیان آور، غیر اخلاقی، افترا آمیز و مبتذل باشد و همینطور سايتهايی که به نژاد، گروه و یا دسته خاصی از مردم توهین کرده باشند مجاز نمي باشد.
هر زمانی که سایت پذیرنده فیلتر گردد یا فعالیت های خود را مطابق لیست زیر تغییر دهد، پایاپال مجاز به جلوگیری از ارائه خدمات به وبسایت مربوطه میگردد.
استفاده از خدمات پایاپال برای خريد و فروش کالاها و خدمات زير، مجاز نمي باشد و در صورتی که پذیرنده از درگاه پایاپال برای موارد زیر استفاده کند حساب کاربری پذیرنده مسدود و موجودی مالی او نیز توقیف خواهد شد.

فهرست مصادیق محتوای مجرمانه :
تمامی موارد منع شده در قانون جرائم رایانه‌ای کشور
انواع آموزش و یا فروشگاه محصولات هک و شنود
انواع وبسایتهای مرتبط با تلگرام (مانند هک و افزایش عضو)
انواع وبسایت های اسپم، منتشر کننده ویروس و هرزنامه
انواع وبسایتهای فروش پکیج های نرم افزاری ناکارآمد و کلاهبردار
فروشگاه و وبسایتهای مرتبط با ماهواره و سی سی کم
فروشگاه و وبسایتهای فیلم، سریال و موسیقی غیر مجاز
فروشگاه محصولات جنسی و مسائل زناشویی
سایتهای بخت‌ آزمایی، قمار و شرط‌بندی (مانند شرط بندی و پیش بینی فوتبال)
سايتهای تبليغات کليکی سرمايه گذاری (مانند باکس)
سایتهای دوستیابی و همسریابی
خريد و فروش پول، وجوه مالی و اوراق بهادار (مبادله پول با پول)
انواع فیلترشکن و موارد عبور از فيلترينگ جمهوری اسلامی ايران
سیگار، مواد دخانی، مواد مخدر و روان‌گردان
مشروبات الکلی و نوشیدنی‌های سکرآور
انواع سلاح‌های گرم و سرد
کالاهایی که به نحوی حقوق ناشر را رعايت نکنند
کالاهایی که به تاييد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نرسيده باشند
کالاهایی که مبادله آنها دارای مقررات و نظامات خاص است
کالاهایی که برای مصرف ‌کننده خطر جدی در پی دارد
کالاهایی که مبادله آنها طبق قانون جمهوری اسلامی ایران ممنوع است
کالاهایی که مبادله آنها مغایر با آداب اسلامی است
کالاهایی که انجام فعالیت‌های غیرقانونی را به نحوی تشویق یا تسهیل می‌کنند
کالاهای قاچاق و به دست ‌آمده از ارتکاب جرم یا نقض مقررات كشوري و لشكری
لازم به ذکر است که موارد ذکر شده تنها بخشی از این فهرست بوده و برای مشاهده لیست کامل به لینک های زیر مراجعه نمایید :
فهرست کامل مصاديق محتوای مجرمانه
متن کامل قانون جرائم رايانه‌ ای

قوانین فنی :
پایاپال به منظور ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده، این حق را دارد که اقدام به اعمال تغییرات در سرویس های موجود نماید . در صورتی که در این مواقع سرویس پذیرنده تحت تاثیر قرار بگیرد، پایاپال وظیفه دارد این موضوع را توسط وب سایت یا از طریق ارسال به آدرس ایمیل پذیرنده طی یک ماه تا یک روز قبل از آن به اطلاع او برساند. پذیرنده نیز باید شرایط بوجود آمده را درک نموده و خود را با این تغییرات سازگار نماید .
هرگاه به دلیل اضطرارهای بوجود آمده پایاپال امکان اطلاع رسانی نداشته باشد ، در چنین شرایطی ، پایاپال هیچ مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت . همچنین پذیرنده به پایاپال این وکالت را می دهد که پایاپال به منظور ارتقاء کیفیت سرویس ها می تواند فعالیت های فنی ( سخت افزاری و نرم افزاری ) انجام دهد .
پذیرنده موظف است وجود هر گونه مشکل سیستمی ، باگ و ... در هر یک از پلاگین های پرداخت متصل به پایاپال ، را به پایاپال اطلاع داده و سوء استفاده پذیرندگان از این مساله نقض قوانین می باشد ، همچنین پایاپال در این گونه مسائل مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

قوانین مالی :
علاوه بر تمامی نقل و انتقالات مالی انجام شده توسط پذیرنده ، پذیرنده با شرایط این توافقنامه در مورد نقل و انتقالات مالی که توسط هر کسی که بعنوان جانشین پذیرنده یا هر کسی که از اشتراک ایجاد شده توسط پذیرنده در پایاپال استفاده می کند انجام می شود نیز موافقت می کند ، حتی درصورتی که نقل و انتقال به جانشینی از پذیرنده انجام نشده باشد .
سقف انتقال وجه به صورت شتاب روزانه ۳ میلیون تومان می باشد و افزایش این مورد امکان پذیر نمی باشد . پایاپال درخواست های تسویه حساب پذیرندگان را در صورت عدم امکان تسویه شتابی برای پذیرندگانی که درخواست کارت به کارت (شتاب) داده اند به صورت پایا انجام می دهد.
پایاپال این اجازه را دارد تا با کاربران خاص قراردادهای ویژه‌ای را امضا کرده و میزان کارمزد را افزایش یا کاهش دهد. به‌ طور معمول پایاپال برای موسسه‌های خیریه این رقم را کاهش می‌دهد.
انتقال وجه به ‌صورت داخلی در پایاپال شامل هیچ هزینه ای اعم از کارمزد یا موارد مشابه نیست و وجه انتقالی عیناً به‌ حساب مقصد ، منتقل خواهد شد .
پایاپال مجاز است به گردش های مالی مشکوک در وبسایت پذیرنده واکنش نشان داده و از صحت و سالم بودن تراکنش ها با ذکر دلیل جویا شود.
واحد پولی در پایاپال به صورت تومان می باشد. در صورت خسارات ناشی از اشتباهات انسانی ناشی از خطای دید ، خطای ذهنی و ... برعهده پذیرنده می باشد و پایاپال مسئولیتی را برعهده نخواهد داشت.
پایاپال تنها تسویه حساب را به حساب های بانکی که به نام پذیرنده باشد انجام میدهد. به منظور جلوگیری از هرگونه کلاه برداری ، پذیرندگان باید تنها شماره‌ حساب‌هایی که به نام آن‌ها است را وارد کنند و پایاپال هیچ مسئولیتی در مورد حساب‌ ها و کارت‌ های متصل با نام افراد دیگر در حساب شخص دیگر نخواهد داشت.
تغییرات صورت گرفته در تعرفه از طریق وب سایت پایاپال ( www.payapal.ir ) منتشر شده و پذیرنده می بایست از این تعرفه ها در هنگام استفاده از سایت تبعیت نماید .

امنیت حساب :
پذیرنده متعهد می گردد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب پذیرنده انجام گیرد به عهده خود پذیرنده است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به پایاپال اطلاع داده شود. بدیهی است پایاپال هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب پذیرنده با و یا بدون اطلاع پذیرنده انجام شده نمی پذیرد.
پذیرنده همچنین موافقت می نماید که مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به پایاپال یا دیگر پذیرندگان که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور پذیرنده بوده به عهده خود پذیرنده می باشد. پذیرنده می بایست به دلایل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب ، نام کاربری و کلمه عبور خود احتیاط نماید . بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی که از طریق حساب پذیرنده انجام می گیرد، چه بوسیله خود پذیرنده و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده پذیرنده می باشد. پایاپال از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب پذیرنده با و یا بدون اجازه پذیرنده خودداری می کند.
پایاپال هیچ‌گاه از پذیرندگان ، اطلاعاتی را از طریق ایمیل درخواست نخواهد کرد. سایر درخواست‌های پایاپال از طریق تیکت و درون وب‌ سایت پایاپال انجام می‌شود و از ایمیل تنها به‌منظور اطلاع ‌رسانی و یا درخواست مشاهده لینک‌ هایی درون وب‌ سایت استفاده خواهد شد.

اطلاعات و مدارک صحیح :
پذیرنده موافقت می نماید که هنگام استفاده از خدمات پایاپال اطلاعات و مدارک صحیح در اختیار ما قرار دهد و پایاپال برای برقراری هرگونه ارتباط با پذیرنده از اطلاعات ارائه شده توسط پذیرنده استفاده نماید. چنانچه پذیرنده اطلاعاتی که ارائه می دهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا پایاپال شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن ، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعت شما داشته باشد، به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات پذیرنده را قطع و حساب وی را مسدود نماید.
پذیرنده باید هرگونه تغییر مشخصات از جمله تلفن و آدرس خود را از طریق تیکت به اطلاع پایاپال برسانند. بدیهی است در صورت مشاهده اشکال در آدرس و تلفن ، حساب کاربری خاطی توقیف خواهد شد.
پذیرنده می‌توانند در صورت عدم تمایل به فعالیت، حساب کاربری خود در پایاپال را بنا به درخواست خود از طریق تیکت ، متوقف کند. حساب کاربری پذیرنده توقیف شده اما از پایگاه داده‌ ی پایاپال حذف نمی شود. این کار به ‌منظور نگهداری جزئیات کاربران و تراکنش‌های آن‌ها انجام می شود.
استفاده از چند نام کاربری برای یک شخص در پایاپال ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد تخلف، سایر شناسه‌های کاربری مربوط به شخص خاطی نیز توقیف خواهد شد.

عدم استفاده غیر قانونی و خلاف شرع :
پذیرنده موافقت می نماید که هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران و قوانین قید شده در سایت پایاپال را انجام ندهد.
چنانچه پایاپال به علت استفاده غیرقانونی پذیرنده از خدمات و درگاه پرداخت ، حساب کاربری پذیرنده را مسدود و اقدامات اصلاحی انجام دهد هیچگونه وجهی قابل استرداد به پذیرنده نخواهد بود.
استرداد وجه به کاربران و درگاه های متخلف تنها با ارائه تعهدنامه در دفتر اسناد رسمی و ارسال آن به آدرس شرکت و به صلاحدید پایاپال و سازمانهای مربوطه امکانپذیر می باشد.
پایاپال حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی و درخواست دستگاه های قضایی و دولتی، ضروری می داند و همچنین حق ویرایش، رد، ارسال یا حذف هرگونه موارد یا اطلاعات را به صورت کلی یا جزئی به صلاحدید پایاپال در هر زمان برای خود محفوظ می دارد.
چنانچه خدماتی توسط پذیرنده تهیه شده باشد پایاپال اجباری برای نظارت بر استفاده پذیرنده از آن خدمات را ندارد.
پایاپال این حق را برای خود محفوظ می دارد که استفاده از خدمات را بررسی نموده و به اختیار خود آنرا لغو نماید.
پایاپال مجاز است دسترسی پذیرنده به خدمات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.
پایاپال تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی ( از قبیل از دست رفتن اطلاعات و … ) مسئولیتی ندارد.
چنانچه استفاده پذیرنده از خدمات منجر به اقدام و یا تهدید قانونی علیه پایاپال گردد، پایاپال مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات به ادامه سرویس دهی به پذیرنده خود خاتمه دهد.

قوانین پشتیبانی :
کلیه پذیرندگان موظف هستند درخواست های پشتیبانی خود را به زبان و فونت فارسی از سیستم پشتیبانی به صورت تیکت ارسال نمایند و از تماس با تلفن های واحد فروش ، فرم های تماس با ما و … برای پیگیری درخواست های پشتیبانی فنی و مالی خودداری کنند. لذا به درخواست های پشتیبانی فنی و مالی که از طریق فرم تماس با ما سایت و یا از طریق ایمیل ارسال شوند، به دلایل امنیتی توجهی نخواهد شد.
پشتیبانان پایاپال مجاز به ورود به بخش مدیریتی سایت پذیرنده نمی باشند . لذا اکیدا توصیه می شود که پذیرنده جهت موارد اصلاحی وب سایت خود ، اطلاعات ورود به بخش مدیریتی سایت خود را به پایاپال ارسال نکند.
ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی خارج از حیطه وظایف پشتیبانی پایاپال مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.
پذیرندگان موظف می باشند برای هر درخواست پشتیبانی یک تیکت جدید باز کنند و از باز کردن تیکت های قدیمی و بسته شده خودداری نمایند.
پذیرندگان مجاز نمی باشند برای یک درخواست مشابه ، چند تیکت متفاوت باز کنند.
در زمان هایی مانند ارتقا و بروز رسانی سیستم که سایت پایاپال در دسترس نباشد ، روش های جایگزین برای دریافت پشتیبانی خدمت کاربران اعلام خواهد شد.

وضعیت اضطراری :
پایاپال همه تلاش خود را برای پایدار نگهداشتن خدمات خود انجام می دهد، با این همه مشکلات تفکیکی خاص و سایر عوامل خارج از کنترل هر از چندگاهی ممکن است منجر به وقفه در سرویس دهی گردند. پذیرنده موافقت می نماید پایاپال را برای نتایج این وقفه ها مسئول نداند.
پایاپال هیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا پیامک های سایت ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود.

رفع مسئولیت :
پایاپال هر گونه ضمانت صریح یا ضمنی در فروش و غیره را نقض می کند. خدمات درست مطابق با آنچه هستند ارائه می شوند. پایاپال هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه خدمات احتیاجات پذیرنده را برآورده می کنند، سرویسها قطع نمی شوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی دهد. پایاپال هیچگونه ضمانتی در مورد صحت و دقت عملکرد خدمات و نتایج استفاده از آنها ارائه نمی دهد.
هر گونه توهین به سرویس ها، مسئولین و کارمندان پایاپال از هر طریقی اعم از سند های دیجیتالی، ایمیل، سیستم تیکتینگ، گفتگوی زنده، ارتباط های مخابراتی مانند تلفن و فکس، به صورت حضوری و به هر شکلی ممنوع بوده و پایاپال امکان قطع کامل سرویس، مسدود سازی حساب کاربری پذیرنده و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
پذیرنده متعهد می شود که با تغییراتی که ممکن است پایاپال هر از چندگاهی در این توافقنامه ایجاد کند موافقت نموده و محدودیت هایی را که پس از اعمال این تغییرات ایجاد می شود رعایت نماید. چنانچه پذیرنده خدماتی را از پایاپال تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور کامل و تا زمانی که از خدمات استفاده می کند و از مزایای آن بهره می برد، اجرا شود.